Cum livram

     Exista patru posibilitati de a intra in posesia coletului mai exact prin intermediul serviciilor de curierat rapid Urgent Cargus sau Bookurier, prin intermediul serviciilor Postei Romane sau prin ridicarea personala de la sediul nostru. Ce trebuie stiut despre fiecare modalitate in parte:

 

1. Urgent Cargus

 

     Coletul este livrat direct la domiciliul clientului de catre un agent Urgent Curier. Clientul este contactat telefonic de catre acesta inaintea livrarii. Prin Urgent Curier livrarile se fac in localitatile ce fac parte din aria de acoperire, ce cuprinde 5500 de localitati de pe teriroriul Romaniei ( aici ai lista cu localitatile din reteaua Urgent Cargus). Timpul de livrare este de 24-48 ore in functie de destinatie si ora la care a fost plasata comanda, livrarea poate fi facuta si sambata pana la ora 13. Pentru comenzile facute in weekend timpul de livrare se poate extinde pana la 72 ore de la plasarea comenzii. Taxa de transport este de 16.5 RON in toata tara. ATENTIE!!! daca localitatea ta nu face parte din reteaua Urgent Curier, vor trebui achitata o taxa suplimentara in functie de numarul de km ce despart respectiva localitate de cel mai apropiat centru Urgent Curier.

 

2. Bookcurier sau Global Courier

 

     Coletul este livrat direct la domiciliul clientului de catre un agent Bookurier sau Global Courier. Clientul este contactat telefonic de catre acesta inaintea livrarii. Prin Bookurier sau Global Courier livrarile se fac pe intreg teritoriul Romaniei, in orice localitate, fara taxe suplimentare. Timpul de livrare pentru Bucuresti este de 24 ore din momentul confimarii comenzii, iar taxa de transport este de 6 RON. Pentru restul tarii, timpul de livrare este de 24-48 ore in functie de destinatie si ora la care a fost plasata comanda, iar taxa de transport este de 19 RON. Bookurier nu livreaza comenzi in weekend, programul de livrari este de luni pana vineri intre orele 9-20.

 

3. Posta Romana

 

     Livrarea se face in toate localitatile din Romania fie ca este vorba de un oras sau sat. Coletul este livrat la cel mai apropiat Oficiu Postal fata de adresa de livrare specificata. Clientul este instiintat de sosirea coletului prin intermediul unui aviz lasat in casuta postala. Coletul poate fi ridicat de la Oficiul Postal cu ajutorul avizului si al buletinului persoanei pe numele careia a fost facuta comanda. Termenul de livrare este de 5-7 zile calendaristice din momentul confirmarii comenzii , iar taxa de transport de 11 RON.

 

4. Ridicare personala

 

     Ridicarea personala se face de la sediul Tricouri-Misto.ro din zona Bucurestii Noi. Adresa si mijloacele de transport cu care poti ajunge la noi le gasesti in sectiunea contact. Pentru ridicarea personala trebuie stabilit prin telefon sau e-mail o data si ora la care aceasta se poate efectua. Plata poate fi facuta la ridicarea coletului, cu cardul pe site prin intermediul Euplatesc.ro, sau prin transfer bancar.

 

     

 

     Pentru a afla exact care sunt taxele de livrare, adauga-l in cos, alege destinatia si vei vedea toate variantele disponibile de plata/transport.

 

     Timpul de procesare pentru o comanda este in general de 1 maxim 2 zile lucratoare, astfel timpii trecuti in formularul de comanda sunt orientativi si pot varia. In momentul in care comanda primeste statusul "Transportat" o putei ridica de la sediu, prin curier va sosi in 24-48 h, iar prin posta o puteti ridica in aproximativ 5 zile lucratoare.

 

     Pentru comenzile de minim 150 RON iti oferim livrare gratuita prin curier in orice localitate. In Bucuresti livrare se face prin Bookurier, timpul de livrare este de 1-2 zile lucratoare. Pentru provincie, livrarea se face prin Urgent Curier in localitatile ce fac parte din reteaua acestora de distributie si prin Bookurier in restul tarii, timpul de livrare este de 1-2 zile lucratoare.

 

Foarte important!

 

  • la ridicarea coletului nu se va achita o valoare mai mare decat cea specificata pe acesta indiferent de tipul de transport ales.
  • la ridicarea coletului este obligatorie verificarea integritatii acestuia, cutia nu trebuie sa prezinte crapaturi sau deformari evidente care ar putea periclita starea produselor.
  • nemultumirile, eventualele defecte ale produselor sau problemele cauzate de comportamentul personalului Urgent Curier sau al Postei Romane pot fi comunicate pe adresa de e-mail si numarul de telefon puse la dispozitie in sectiunea Contact.