Returnare produse

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la www.tricouri-misto.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 10 zile lucratoare, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr.130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Nu se returneaza contravaloarea transportului.

Termenul de 10 zile lucratoare prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

  1. pentru produse, de la data primirii lor de către consumator;
  2. pentru servicii, din ziua încheierii contractului;

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Dreptul de retur in 10 zile lucratoare se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.tricouri-misto.ro

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente transportului tur/retur al produselor.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Un produs poate fi returnat/schimbat o singura data.

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Conform dispozitiilor Ordonantei nr. 130/2000, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile (consumatorul si comerciantul) au convenit altfel:

  1. contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare;
  2. contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
  3. contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
  4. contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul în care aceste inregistrari sau programe informatice au fost desigilate de catre consumator;
  5. contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor magazin;
  6. contracte de servicii de pariuri sau loterii;

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor te rugam sa ne contactezi pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.tricouri-misto.ro

Nu sunt acceptate pentru returnare produsele ce prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc.

Produsele se pot returna doar prin aceasi metoda de livrare prin care au fost trimise. Produsele vor fi returnate la adresa mentionata in sectiunea Contact. Pentru produsele returnate prin Posta Romana pe mandatul postal, la rubrica Destinatar, trebuie trecut numele societatii SC Colours Expert Print SRL.

Atentie!!!

Tricourile, canile cat si alte obiecte ce sunt personalizate cu poza, sigla sau textul cerut de client nu se pot returna, conform legii, deoarece sunt facute pe comanda si nu pot fi revandute.

Produsele primite defecte

In eventualitatea primirii unui produs nefunctional sau care prezinta defecte de fabricatie, acesta va fi inlocuit, cu conditia sesizarii telefonice in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Clientul are dreptul sa solicite returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Tricouri-misto.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform , se va restitui contravaloarea produsului. Returnarea produsului se face pe cheltuiala Tricouri-misto.ro.

Pentru a returna un produs acest formular trebuie sa fie completat in intregime, si iti vom raspunde prin e-mail in termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Te rugam sa folosesti o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea in timpul tranzitului.